FAQ: часті питання від клієнтів Компанії "Бізнес Програми" 2022
Перед покупкою та під час впровадження програмного продукту можуть виникати питання, що стосуються специфіки використання та технічної підтримки користувачів ПЗ
Наші спеціалісти щодня відповідають на складні і прості питання користувачів та потенційних клієнтів програм з лінійки BAS. Ті, що зустрічаються найчастіше наведено нижче. Якщо вам простіше поспілкуватись з нашим спеціалістом – залишайте заявку на сайті, і ми зв’яжемося з вами зручним способом.
Орієнтовну вартість програми можна порахувати за наступною формулою:
Вартість програмного продукту + кількість робочих місць (купуються додатково ліцензії) + підписка на сервіси ІТС(інформаційно-технологічний супровід) + додаткові роботи (перенесення залишків, адаптація програми, навчання, тощо).
Наприклад в програмі буде працювати 6 користувачів та потрібно перенести номенклатуру (50 позицій) і 20 контрагентів у програму. Перенесення номенклатури: 1,5 години робочого часу аналітика (тариф за годину умовно*, наприклад, складає 1000 грн) (*залежить від складності робіт)
Маємо наступну суму: 6690 (вартість програми) + 5800 (підписка на ІТС пільгова) + 11610 (ліцензія на 5 робочих місць) + 1500 робота аналітика = 25 600 грн
Підписка на сервіси ІТС дає ряд переваг, проте в першу чергу це оперативний доступ до ліцензійних оновлень типових конфігурацій.
Додатково це можуть бути:
- лінія консультацій
- доступ та участь у вебінарах/лекторіях
- консультації аудитора
- доступ до RDI сервісу
- доступ до методичної літератури по роботі з програмою тощо
- доступ до програм електронного документообігу
Regulatory Data Information Service – оновлення системних довідників, наприклад таких як рівень мінімальної заробітної плати, рівень інфляції, курс валют тощо.
Після аудиту поточної інформаційної системи спеціалісти дадуть відповідь чи можна доопрацювати поточну базу чи краще перейти на інше рішення.
Загалом, ТАК.
Це залежить від багатьох факторів:
- в якій програмі ведеться облік
- чи можна використовувати спеціальні обробки для перенесення даних
- актуальність та коректність даних
- інше
Аудит інформаційної системи дозволить сформувати відповідь в повному обсязі.
Збільшувати кількість користувачів можна будь-коли – необхідно буде просто придбати додаткові ліцензії. Масштабування рішень – одна з переваг BAS.
Програма може працювати в кількох варіантах – файловий та клієнт-серверний. Клієнт-серверний варіант потребує використання СУБД (система управління базами даних). Це має бути обов’язково MS SQL – можемо використовувати інші СУБД. Для використання клієнт-серверного варіанту також потрібна ліцензія BAS сервер.
Основні переваги клієнт-серверного варіанту: Швидкість роботи та Безпека даних
Перевіримо наявність ліцензії на ваш програмний продукт, при потребі допоможемо легалізувати програму.
При потребі налаштуємо передачу даних в Медок за допомогою проміжних файлів (додатково потрібна обробка “Медова стиковка”).
Альтернативою є Фредо, вартість якої входить в підписку на сервіси ІТС ПРОФ та ІТС Ретро. Перевагою Фредо є тісна інтеграція з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу, яка дозволяє передавати дані системи автоматизації бізнесу без створення проміжних файлів експорту (заповнення “однією кнопкою”), а також отримувати розшифровки сум показників звітів з систем автоматизації бізнесу.
Так, організуємо поставку ліцензійної обробки та налаштування інтеграції програми Клієнт-банк з програмними продуктами.
Послідовність дій: ви надаєте зразок виписки у потрібному форматі, наш спеціаліст налаштовує обмін з клієнт-банком.
Так. Додається організація, робляться первинні налаштування для нової компанії.
Так. Є можливість вести необмежену кількість рахунків, в тому числі і валютні рахунки (один рахунок вибирається за замовчуванням для підставлення в документи, при необхідності можна змінити на інший)
Так, кожному користувачу можна створити необхідний набір прав, надаючи чи закриваючи доступ до потрібного розділу.
В програмних продуктах є можливість ведення як фізичного складу так і віртуального.
Так. Реалізовано декілька способів внесення штрих-кодів товарів:
- вносити вручну (причому система дозволяє як ввести вже існуючий штрих-код або згенерувати за шаблоном),
- завантажити штрих-кода з файлу excel,
- підключити сканер або термінал сбору даних.
Так. Необхідно придбати та підключити сервіс “Cashalot”, що призначений для інтеграції в ПЗ для автоматизації та підтримує більшість програмних продуктів BAS та Управління підприємством. Детальніше про встановлення і актуальні версії ПЗ що підтримують Cashalot запитуйте у консультанта.
FREDO:Звіт – перевагою Фредо Звіт є тісна інтеграція з типовими конфігураціями, яка дозволяє передавати дані без створення проміжних файлів (заповнення “однією кнопкою”), а також отримувати розшифровки сум показників звітів з системи обліку.
Входить у вартість підписки на сервіси ІТС ПРОФ та ІТС Ретро.
Треба перевірити оновлення програми FREDO та наявність зовнішніх звітів для підключення для коректного спрацювання програми.
Ні, не потрібно. Але врахуйте, що копію бази потрібно робити періодично.
Так, потрібно.
Так, потрібно.
Регулярно! 🙂 Визначте максимальний період за який внести дані повторно для вас буде нескладно. Мінімум з такою періодичністю і робіть копію бази.
Regulatory Data Information Service (RDI Service) – сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації в типових прикладних рішеннях (конфігураціях). Це окремий сервіс, ніякого відношення до оновлення програми загалом не має.
Самостійно або з нашою допомогою провести реєстрацію програмного продукту у правовласника, а також в Особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС та мати діючий договір ІТС або річну підписку на сервіс “RDI Service”.
Про вихід нових оновлень програм повідомляє наш менеджер, ми зв’яжемося з вами та завантажимо оновлення в зручний для вас час.
Ні не потрібно. Для календаря Україна достатньо вибрати рік і натиснути «Заповнити по замовчуванню».
Ні не потрібно. Варто вибрати лише рік та натиснути кнопку «Заповнити».
Ні не потрібно. Варто вибрати лише рік та натиснути кнопку «Заповнити».