ЧЕКАЙ!

А може потрібна жива зустріч?

Офлайн аудит інформаційної системи управління компанією 2022

Офлайн аудит інформаційної системи – ЖИВА ЗУСТРІЧ У ВАС НА ПІДПРИЄМСТВІ, спосіб якісно здійснити аналіз поточного стану систем управління компанією і оцінити потреби та перспективи їх модернізації

Автоматизація бізнес процесів в управлінні сучасним підприємством – це не просто тренд або данина моді. Справжня інформаційна революція вже сталася, хоч може здатися, що відбулася вона достатньо непомітно.

1. Поява комп’ютерів в кабінеті директора, бухгалтера, відділу збуту та постачання.

2. Сотні або навіть тисячі створених таблиць, документів, ролей, завдань та інструкцій.

3. Умови надання послуг, прийом працівників на роботу, стажування, відкриття нових офісів та магазинів.

Все це потребує передачі великої кількості інформації всередині компанії та комунікації із зовнішнім світом. Сукупність цих взаємодій складає інформаційну систему управління компанією. 

 

І вона потребує діагностики так само, як авто техогляду або наш організм консультації терапевта, яка коштує лише 2 000 грн.

Олексій Созонтов

провідний менеджер проєктів компанії BSOFT
Офлайн аудит інформаційної системи – це наша адаптація принципу “краще 1 раз побачити, щоб зрозуміти в чому саме ваша потреба”

Для первинного аналізу та дослідження вашої задачі – нам потрібна усього 1 зустріч на об’єкті та кілька годин живого спілкування. 


Замовити аудит з відвідуванням цільового підприємства, що досліджується можна прямо зараз всього за 2 000 грн.

Офлайн аудит інформаційної системи вашого підприємства буде здійснено наступним чином:

1. Дзвінок

Домовляємося про зустріч у зручний день та час

2. План

Окреслюємо коло питань, що потрібно буде проговорити

3. Команда

Визначаємо, які спеціалісти мають бути присутні з обох сторін

4. Інтерв'ю

Проводимо опитування та анкетування, за потреби – особисто спілкуємося в кабінетах

5. Аналіз

Опрацьовуємо отримані дані у робочих групах компанії BSOFT

6. Форма

Формалізуємо результати аналізу бізнес-процесів

7. Презентація

Готуємо та презентуємо звіт з аудиту (онлайн або офлайн)

8. Фінал

Відповідаємо на питання та визначаємо подальші кроки

Відповідно до специфіки вашої компанії, географічного розташування та кількості комунікацій - офлайн та онлайн аудити інформаційної системи займають від 7 до 10 робочих днів.

Так, це дослідження інформаційної системи з відвідуванням вашого підприємства – не кінцева мета роботи з оптимізації та автоматизації бізнес-процесів. У такий спосіб ми швидко і на достатньому рівні розуміємо глибину потреб та обсяг майбутніх робіт. А завдяки вашій участі – подальша комунікація і спільне бачення проблематики стають коректними від самого початку співпраці.

3 фактори, що впливають на обсяги автоматизації:

1. Розміри підприємства (штат, кількість структурних підрозділів, обсяг витрат)

2. Кількість виробничих і управлінських комунікацій та бізнес-процесів (типові процедури погодження рішень, зміни у цінах або нормативах)

3. Бюджет та готовність розвиватись (скільки часу і коштів ви готові витратити, щоб покращити операційну ефективність)

Проте останній параметр складно визначити, не маючи уявлення про вигоди та економію від впровадження програмних продуктів. Тому на допомогу приходить Офлайн аудит інформаційної системи від нашої компанії Бізнес програми.

2 000 гривень

5-10 робочих днів

Від Вас ОДНА зустріч

* витрати на відрядження до вашого підприємство оплачуються окремо

Щоб ефективно та адресно впроваджувати комплексні рішення по автоматизації потрібно 3 речі:

  • – діагностувати і розуміти причину потреби, яку потрібно вирішити;
  • – на достатньому рівні знати можливості програмних продуктів, наприклад лінійки BAS;
  • – мати ресурс у вигляді часу/коштів, якщо базового рішення не достатньо.

Приклади і результати

Приклад 1. Підключення BAS Бухгалтерії Проф на 1 робоче місце

Запит

  • Оцифрувати діловодство та оптимізувати ведення бухгалтерського обліку. Виходячи з розмірів компанії-замовника на потреби бухгалтерії достатньо програмного продукта з 1 робочим місцем (власне для бухгалтера).

Рішення

  • Встановити та налаштувати BAS Бухгалтерію Проф в межах базового функціоналу із підключенням робочого місця.

Результат

  • За 12 днів підключили та розвернули систему з повною відмовою від паперового обліку.
  • Бухгалтер компанії, що виступив ініціатором аудиту задоволений новим форматом автоматизованої роботи.

Приклад 2. Комплексна автоматизація інформаційної системи для компанії постачальника сільськогосподарської техніки

Запит

  • Система УТП не могла опрацювати поточні задачі управління компанії.

В ході аудиту:

  • Оцифровані та структуровані очікування від функціонування нової системи.
  • Визначено вузькі місця, що мають бути на контролі під час інтеграції.
  • Прийнято рішення розпочати передпроектне обстеження для зміни великої існуючої інформаційної системи.
  • На наступних етапах передпроектного обстеження переглянуто та оптимізовано бізнес-процеси

Рішення

  • Базова платформа: поєднання BAS КУП + BAS Документообіг КОРП.
  • Кількість робочих місць – 80, одночасно працює 50 користувачів.
  • Прийнято рішення адаптувати інтерфейс під вже звичний і не змінювати систему документообігу.

Ключові результати проекту

  • Зручне формування та аналіз звітів по маржинальному прибутку комерційних проектів для зовнішніх замовників;
  • Синхронізація даних по нормативах та довідниках всіх інформаційних систем, задіяних до обліку.
  • Достовірність та вичерпність інформації по всім регіональним представництвах

Замовляти офлайн версію аудиту особливо варто, якщо ви стикнулися з одним з цих або схожим запитом.

– Потрібно оформити більше 1000 податкових накладних за день?
– Хочете змінити типовий механізм пропорційного розподілу сум при авансах по позиціях?
– Отримали попередження про невідповідність форми звіту вимогам податкової?

Клієнти, які вже знаходяться на обслуговуванні компанії Бізнес-програми, часто розуміють необхідність доопрацювань і можуть одразу замовити конкретну доробку чи консультацію.


А вже в ході діалогу може бути проведено Аудит Інформаційної Системи.


Якщо ви цікавились питанням автоматизації бізнес-процесів раніше, відвідували конференції або вже є користувачем BAS або подібних систем – заповніть будь ласка цю коротку форму та очікуйте на дзвінок нашого спеціаліста.


Клікайте тут, щоб додати до замовлення виїзд спеціаліста до Вас.

Питання про Аудит

Ви самі визначаєте – делегувати це питання відповідному спеціалісту чи бути в курсі того що відбувається. Ми однаково повно приділимо увагу всім зацікавленим особам, і підключимо вас на певному етапі або презентації рішень.
Ми знайомимося з усіма задіяними працівниками при виїзді на підприємство. За потреби в подальшому можемо звернутися до них онлайн або телефоном, але це рідко займає більше години загального часу.
Визначити зручний день та час, попередити зацікавлених осіб, щоб вони спланували вікно у задачах та виписати основні проблеми, що потрібно дослідити. Якщо надіслати нам перелік питань завчасно – ми зможемо ефективніше провести час на вашому підприємстві.
Вартість послуги з виїздом на об’єкт замовника складаєт 2000 грн, куди входить підготовка звіту у форматі PDF та запис його презентації в Зум чи Скайп. Окремо оплачуються відрядні до вашого підприємства, за попередньо погодженим кошторисом.

Loading . . .

Please wait while processing your order

В цей складний час
направляйте, будь ласка, запити на support@bsoft.com.ua

або на hline@bsoft.com.ua

Обов‘язково відповімо. Бережіть себе» Команда «Бізнес Програми» BSOFT “