/*! elementor – v3.5.5 – 03-02-2022 */
.elementor-heading-title{padding:0;margin:0;line-height:1}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title[class*=elementor-size-]>a{color:inherit;font-size:inherit;line-height:inherit}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-small{font-size:15px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-medium{font-size:19px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-large{font-size:29px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-xl{font-size:39px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-xxl{font-size:59px}
FAQ: часті питання від клієнтів Компанії “Бізнес Програми” 2022
Перед покупкою та під час впровадження програмного продукту можуть виникати питання, що стосуються специфіки використання та технічної підтримки користувачів ПЗ
Наші спеціалісти щодня відповідають на складні і прості питання користувачів та потенційних клієнтів програм з лінійки BAS. Ті, що зустрічаються найчастіше наведено нижче. Якщо вам простіше поспілкуватись з нашим спеціалістом – залишайте заявку на сайті, і ми зв’яжемося з вами зручним способом.
/*! elementor – v3.5.5 – 03-02-2022 */
.elementor-toggle{text-align:left}.elementor-toggle .elementor-tab-title{font-weight:700;line-height:1;margin:0;padding:15px;border-bottom:1px solid #d4d4d4;cursor:pointer;outline:none}.elementor-toggle .elementor-tab-title .elementor-toggle-icon{display:inline-block;width:1em}.elementor-toggle .elementor-tab-title .elementor-toggle-icon svg{-webkit-margin-start:-5px;margin-inline-start:-5px;width:1em;height:1em}.elementor-toggle .elementor-tab-title .elementor-toggle-icon.elementor-toggle-icon-right{float:right;text-align:right}.elementor-toggle .elementor-tab-title .elementor-toggle-icon.elementor-toggle-icon-left{float:left;text-align:left}.elementor-toggle .elementor-tab-title .elementor-toggle-icon .elementor-toggle-icon-closed{display:block}.elementor-toggle .elementor-tab-title .elementor-toggle-icon .elementor-toggle-icon-opened{display:none}.elementor-toggle .elementor-tab-title.elementor-active{border-bottom:none}.elementor-toggle .elementor-tab-title.elementor-active .elementor-toggle-icon-closed{display:none}.elementor-toggle .elementor-tab-title.elementor-active .elementor-toggle-icon-opened{display:block}.elementor-toggle .elementor-tab-content{padding:15px;border-bottom:1px solid #d4d4d4;display:none}@media (max-width:767px){.elementor-toggle .elementor-tab-title{padding:12px}.elementor-toggle .elementor-tab-content{padding:12px 10px}}
Скільки буде коштувати програма та послуги?
Орієнтовну вартість програми можна порахувати за наступною формулою:
Вартість програмного продукту + кількість робочих місць (купуються додатково ліцензії) + підписка на сервіси ІТС(інформаційно-технологічний супровід) + додаткові роботи (перенесення залишків, адаптація програми, навчання, тощо).
Наведіть приклад розрахунку вартості BAS Бухгалтерія Проф
Наприклад в програмі буде працювати 6 користувачів та потрібно перенести номенклатуру (50 позицій) і 20 контрагентів у програму. Перенесення номенклатури: 1,5 години робочого часу аналітика (тариф за годину умовно*, наприклад, складає 1000 грн) (*залежить від складності робіт)
Маємо наступну суму: 6690 (вартість програми) + 5800 (підписка на ІТС пільгова) + 11610 (ліцензія на 5 робочих місць) + 1500 робота аналітика = 25 600 грн
Які додаткові витрати варто враховувати при розрахунку бюджету володіння програмними продуктами BAS
Також варто враховувати та закладати до бюджету щорічну підписку на сервіси ІТС та, можливо, додаткові роботи з супроводу та розвитку. Вартість для кожного клієнта розраховується індивідуально.
Навіщо потрібна підписка ІТС?
Підписка на сервіси ІТС дає ряд переваг, проте в першу чергу це оперативний доступ до ліцензійних оновлень типових конфігурацій.
Додатково це можуть бути:
- лінія консультацій
- доступ та участь у вебінарах/лекторіях
- консультації аудитора
- доступ до RDI сервісу
- доступ до методичної літератури по роботі з програмою тощо
- доступ до програм електронного документообігу
Що таке RDI сервіс?
Regulatory Data Information Service – оновлення системних довідників, наприклад таких як рівень мінімальної заробітної плати, рівень інфляції, курс валют тощо.
Чи можна використовувати існуючу систему і просто доопрацювати її?
Після аудиту поточної інформаційної системи спеціалісти дадуть відповідь чи можна доопрацювати поточну базу чи краще перейти на інше рішення.
Можна перенести залишки та довідники з іншої програми?
Загалом, ТАК.
Це залежить від багатьох факторів:
- в якій програмі ведеться облік
- чи можна використовувати спеціальні обробки для перенесення даних
- актуальність та коректність даних
- інше
Аудит інформаційної системи дозволить сформувати відповідь в повному обсязі.
Можна збільшити кількість користувачів згодом, а зараз придбати програму для одного користувача?
Збільшувати кількість користувачів можна будь-коли – необхідно буде просто придбати додаткові ліцензії. Масштабування рішень – одна з переваг BAS.
Чи варто використовувати SQL-версію програми?
Програма може працювати в кількох варіантах – файловий та клієнт-серверний. Клієнт-серверний варіант потребує використання СУБД (система управління базами даних). Це має бути обов’язково MS SQL – можемо використовувати інші СУБД. Для використання клієнт-серверного варіанту також потрібна ліцензія BAS сервер.
Основні переваги клієнт-серверного варіанту: Швидкість роботи та Безпека даних
Я не знаю чи ліцензійна програма, що в такому випадку робити?
Перевіримо наявність ліцензії на ваш програмний продукт, при потребі допоможемо легалізувати програму.
Як працюють програми з Медком ?
При потребі налаштуємо передачу даних в Медок за допомогою проміжних файлів (додатково потрібна обробка “Медова стиковка”).
Альтернативою є Фредо, вартість якої входить в підписку на сервіси ІТС ПРОФ та ІТС Ретро. Перевагою Фредо є тісна інтеграція з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу, яка дозволяє передавати дані системи автоматизації бізнесу без створення проміжних файлів експорту (заповнення “однією кнопкою”), а також отримувати розшифровки сум показників звітів з систем автоматизації бізнесу.
Чи є можливість реалізувати завантаження банківських виписок?
Так, організуємо поставку ліцензійної обробки та налаштування інтеграції програми Клієнт-банк з програмними продуктами.
Послідовність дій: ви надаєте зразок виписки у потрібному форматі, наш спеціаліст налаштовує обмін з клієнт-банком.
Програма дозволяє вести декілька юридичних осіб з різною формою власності?
Так. Додається організація, робляться первинні налаштування для нової компанії.
Я маю декілька банківських рахунків чи можна їх ввести в програму?
Так. Є можливість вести необмежену кількість рахунків, в тому числі і валютні рахунки (один рахунок вибирається за замовчуванням для підставлення в документи, при необхідності можна змінити на інший)
Можна обмежити користувача, щоб не бачив розділу зарплати?
Так, кожному користувачу можна створити необхідний набір прав, надаючи чи закриваючи доступ до потрібного розділу.
Якщо організація не має фізичного складу?
В програмних продуктах є можливість ведення як фізичного складу так і віртуального.
Використовуємо штрих-коди для товарів чи можна їх занести в базу?
Так. Реалізовано декілька способів внесення штрих-кодів товарів:
- вносити вручну (причому система дозволяє як ввести вже існуючий штрих-код або згенерувати за шаблоном),
- завантажити штрих-кода з файлу excel,
- підключити сканер або термінал сбору даних.
Чи можна підключити програмне PPO?
Так. Необхідно придбати та підключити сервіс “Cashalot”, що призначений для інтеграції в ПЗ для автоматизації та підтримує більшість програмних продуктів BAS та Управління підприємством. Детальніше про встановлення і актуальні версії ПЗ що підтримують Cashalot запитуйте у консультанта.
Чому ви рекомендуєте використовувати FREDO: Звіт, а не аналоги?
FREDO:Звіт – перевагою Фредо Звіт є тісна інтеграція з типовими конфігураціями, яка дозволяє передавати дані без створення проміжних файлів (заповнення “однією кнопкою”), а також отримувати розшифровки сум показників звітів з системи обліку.
Підключення зовнішніх звітів це платна послуга?
Входить у вартість підписки на сервіси ІТС ПРОФ та ІТС Ретро.
Чому не формується (некоректно формується) звітність у FREDO?
Треба перевірити оновлення програми FREDO та наявність зовнішніх звітів для підключення для коректного спрацювання програми.
Чи потрібно робити копію бази та виходити користувачам з програми під час підключення зовнішніх звітів?
Ні, не потрібно. Але врахуйте, що копію бази потрібно робити періодично.
Чи потрібно робити копію бази та виходити користувачам з програми під час оновлення програми?
Так, потрібно.
Чи потрібно робити копію бази та виходити користувачам з програми під час оновлення програми?
Так, потрібно.
Як часто робити копію бази?
Регулярно! 🙂 Визначте максимальний період за який внести дані повторно для вас буде нескладно. Мінімум з такою періодичністю і робіть копію бази.
Як оновлювати RDI сервіс?
Regulatory Data Information Service (RDI Service) – сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації в типових прикладних рішеннях (конфігураціях). Це окремий сервіс, ніякого відношення до оновлення програми загалом не має.
Як отримати доступ до сервісу RDI?
Самостійно або з нашою допомогою провести реєстрацію програмного продукту у правовласника, а також в Особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС та мати діючий договір ІТС або річну підписку на сервіс “RDI Service”.
Хто здійснює оновлення програм до поточного релізу? Як дізнатись про нові оновлення?
Про вихід нових оновлень програм повідомляє наш менеджер, ми зв’яжемося з вами та завантажимо оновлення в зручний для вас час.
Чи потрібно створювати новий виробничий календар на майбутній календарний рік?
Ні не потрібно. Для календаря Україна достатньо вибрати рік і натиснути «Заповнити по замовчуванню».
Чи потрібно створювати новий графік роботи на майбутній календарний рік на заміну діючому?
Ні не потрібно. Варто вибрати лише рік та натиснути кнопку «Заповнити».
Чи потрібно створювати новий графік роботи на майбутній календарний рік на заміну діючому?
Ні не потрібно. Варто вибрати лише рік та натиснути кнопку «Заповнити».
/*! elementor – v3.5.5 – 03-02-2022 */
.elementor-widget-image{text-align:center}.elementor-widget-image a{display:inline-block}.elementor-widget-image a img[src$=”.svg”]{width:48px}.elementor-widget-image img{vertical-align:middle;display:inline-block}
Це звичайно далеко не повний перелік питань, що можуть виникнути у вас при використанні програмних продуктів BAS.
За потреби завітайте на сторінку Контакти, якщо ви не знайшли рішення вашої проблеми, щоб зв’язатися з нами.
Сертифіковані спеціалісти Компанії BSOFT “Бізнес Програми” допоможуть вам.
Сергій Бондаренко
Директор BSOFT: Бізнес Програми